teisipäev, 24. veebruar 2015

võib-olla olen päästeingel




võib-olla pärast surma ei ootagi mind ees midagi
jäävalt korduvat ja koledat
võib-olla ma olen ingel hoopis
järelvalve ohvitser
mingi ülesande täitja
või jumal ainult teab kes
võib-olla ma vaatan teatud inimeste järele
suunan neid ja hoian ära õnnetusi
olen nagu kaitsev ingel
peaasi, et edasi teis elan


võib-olla sellepärast ma elu jooksul
ei näinudki kordagi
vaime, kuradeid või ingleid
sest olin juba nende seas ja valitud
kui vahel oligi midagi
siis oli see halb millega ma võitlesin
kahju ainult et
ta teile liialt lähedale vahel jõudis


kõik meis endis siiski alles jääb
räägitud on küll
nüüd on tegude aeg
oli mis oli ja on mis on
peaasi et edasi
teis elan




Mr.Fire























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar